Thursday, October 21, 2010

~~ Heaven Knows ~~

Love is beautiful.. but sometimes it might kill us inside..



Sering bermain difikiranku, adakah cinta itu benar2 wujud? atau Cinta hanyalah mainan hati.. utk keseronokan sahaja kerana aku sering terluka akibat Cinta. Kenapa sering kedengaran dicorong2 radio dan di kaca televisyen bahawa Cinta itu anugerah dan Cinta adalah abadi.. Kenapa aku sering kecundang dalam Cinta?? Tidakah Cinta untukku??

Aku berserah padamu tuhan.. Kiranya Cintaku ini hanya untukmu, aku redha dengan ketentuan ini.. Dan sekiranya Cintaku tertulis memang buat dirinya, tunjukkan lah aku jalan. Terangilah aku dengan sinaran Cinta yang engkau sering hadiahkan buat umatmu Ya Allah.. Amin..



1 comment:

  1. at least ko ada lagi rasa cinta..huhu..
    bg aku, benda tu mcm tak relevan..


    **ajarkan aku bahasa perasaan,hingga hatiku tak lagi membeku**

    ReplyDelete